Reklamace a stížnosti

Reklamace
Stížnost

Evidenční číslo daňového dokladu (vyúčtování) naleznete na první stránce dokladu (část A) v levém horním rohu.

Variabilní symbol (VS) naleznete také na první stránce dokladu (část A) v pravém horním rohu.

Před odesláním formuláře Reklamace a Stížnosti se prosím seznamte s podmínkami zpracování osobních údajů. Pokud s nimi souhlasíte, potvrďte formulář kliknutím na tlačítko Odeslat.

Nápověda

  1. V případě, že reklamujete periodické vyúčtování, přiložte do formuláře soubor s aktuální fotografií elektroměru (vysoký a nízký tarif) nebo plynoměru.
  2. V případě, že reklamujete konečné vyúčtování (přepis), přiložte soubor s předávacím protokolem. Ten musí obsahovat stavy měřidla a podpisy obou zúčastněných stran.
  3. V případě vyúčtování vystavovaného při ukončení z důvodu úmrtí je třeba přiložit čestné prohlášení nebo úmrtní list a fotografii elektroměru nebo plynoměru.
  4. V případě prvního vyúčtování od zahájení dodávek naší společností zkontrolujte prosím počáteční stav u námi vystavené faktury s konečným stavem faktury, která byla vystavena Vaším bývalým dodavatelem. Pokud se jedná o první vyúčtování, které bylo vystaveno po přepisu odběrného místa k naší společnosti, přiložte prosím předávací protokol, který musí obsahovat stavy měřidla a podpisy obou zúčastněných stran. Dále Vás žádáme o doložení fotografie elektroměru (vysoký a nízký tarif) nebo plynoměru.

Potřebujete poradit? Jsme tu pro Vás.

478 575 555

obchod@centropol.cz

Ochrana osobních údajůZměnit nastavení cookies

2024 CENTROPOL ENERGY, a.s. – Všechna práva vyhrazena | Designed by SYMBIO | Powered by Cleverlance